Over Stream

Sociale trend

Dankzij maatschappelijke discussie en een toenemende druk vanuit de politiek en toezichthouders is er de afgelopen jaren een trend ontstaan. Een trend waarbij bedrijven zich steeds meer focussen op het behouden van hun relatie met de klant in plaats van het koste wat het kost zo snel mogelijk incasseren van openstaande facturen. Stream begrijpt als geen ander dat de openstaande facturen wel betaald moeten worden en helpt bedrijven daarom om op een sociale manier invulling te geven aan deze zorgplicht.

Missie

Stream introduceert een andere wijze van incasseren. Een wijze met een sociaal-maatschappelijke inslag waarbij we ons met een unieke tone of voice focussen op het in contact komen met de klant met als doel het maken van een duurzame afspraak.

Het team

Marco

‘Na een ruime carrière in de Logistiek en Financiële dienstverlening maak ik in 2011 bij een energiebedrijf kennis met debiteurenbeheer en incasso. Tijdens mijn werkzaamheden focuste ik mij op de juiste tone of voice en benadering van debiteuren. Hiervoor ontving ik in 2014 de titel creditmanager van het jaar. Mijn meest recente functie? Directeur van een energiebedrijf. Maar nu is het tijd om mijn droom over hoe het anders kan in de incassowereld te realiseren.’

Anouk

‘Met mijn jarenlange werkervaring bij een incassobureau heb ik van dichtbij meegemaakt hoe belangrijk de relatie tussen u en uw klant is. In mijn positie als customer supportmedewerker en projectmanager draait het maar om 1 ding: het behouden van de klantrelatie. Het vertrouwen winnen om vervolgens echt iets voor iemand te kunnen betekenen. Bij Stream heb ik de kans om dit gevoel elke dag te kunnen ervaren en daaruit haal ik veel voldoening.’

Marleen

‘In mijn jaren als eventmanager heb ik geleerd hoe belangrijk de beleving van de klant is. Tel daarbij op dat ik als projectmanager heb geleerd dat je met eerlijke en duidelijke communicatie samen een heel eind komt en de stap om voor Stream te gaan werken is niet meer dan logisch. Het gesprek aangaan, de vraag achter de vraag stellen en samen oplossingen bedenken, zorgen ervoor dat ik kan bijdragen aan een bevredigende situatie voor zowel de opdrachtgever als klant.’

Cansu

‘Ik heb niet zoveel ervaring als mijn mede-collega’s in deze sector. Echter hebben wij als mens in de schoenen van beide kanten gestaan, zowel de opdrachtgever als de klant. Voor allebei is een goede communicatie van belang, want dan kom je pas tot een mooi eindresultaat.’

Neem contact op of vraag een offerte aan.

Wij nemen binnen één werkdag contact met u op. U kunt ook een e-mail sturen naar info@stream-incasso.nl.

Contact